مصاحبه آرشیو خبر ها
می دانستم که زمانم فرا می رسد

می دانستم که زمانم فرا می رسد

اندرسون هرنانز ده کاروالیو ویانا لیما، هرنانز ، ملقب به پیامبر ، لقبی که یک روزنامه نگار به او داد زیرا که در هر مصاحبه بعد از بازی (زمانی که در سائوپائولو توپ می زد) حداقل یک نقل قول از کتاب مقدس به زبان می آورد پس از ورود به زمین به جای مارکیزیو در دیدار سه شنبه شب در مقابل بایرن به یکی از ارکان اصلی چرخش قدرت بازی به سمت تیمش تبدیل شد، در مصاحبه با شبکه یوونتوس در این باره گفت:

 

بازگشت قابل توجهی داشتیم اما هنوز راضی نشده ایم. لیگ، لیگ هیجان انگیزی ست زیرا تیم های بسیاری نمایشی زیبا ارائه می دهند. هنوز ماه ها جنگیدن برای رسیدن به هدفهایمان باقی مانده است. در این لحظه مبارزه بین ما و ناپولی است اما هنوز 12 دیدار باقی مانده و تیمی دیگر در حال شمارش آن است تا دوباره به کورس برگردد، همانطور که ما توانستیم همینگونه عمل کنیم. پس باید تمرکز خود را حفظ کرده تا از وقوع آن جلوگیری کنیم.

 

هرنانز در ابتدای ورودش به یووه توسط هواداران مورد انتقادات بسیاری واقع شد اما پس از نمایش درخشان وی در دیدار در برابر بایرن مورد ستایش قرار گرفت:

 

می دانستم که آن لحظه فرا خواهد رسید تا بتوانم کیفیت خود را به نمایش بگذارم، پس در حالی که انتظارش را نداشتم که این فرصت سه شنبه شب باشد، خوب به آن پاسخ دادم. دیدار برگشت دشوار خواهد بود و نیاز به نمایشی نسبتاً مشابه داریم تا به یک چهارم نهایی رفته و هزینه آن را در برابر تیمی درخشان بپردازیم. حال همه انتظار دیدن یوونتوس نیمه دوم را دارند و باید باور داشته باشیم که می توانیم به نتیجه دلخواهمان دست یابیم همانطور که همواره در ماههای اخیر اینگونه عمل کردیم.

 

یووه یکشنبه به مصاف اینتر خواهد رفت و می تواند با پیروزی فشار را بر روی ناپولی، که تا روز دوشنبه استراحت می کند، افزایش دهد.

 

دیدار مهمی برای ماست اما آنها نیز اهدافی برای دست یابی دارند. بعد از بازی اخر (پروزی سه بر صفر یوونتوس در کوپا ایتالیا) آنها مراقب و محتاط تر خواهند بود و من انتظار بازی دشواری را خواهم داشت. ما تنها باید بر ویژگی هایمان تمرکز کرده و به ارائه بازی خود فکر کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: